Bestuur DID

In het bestuur van stichting DID zijn werkgevers en werknemers gelijkwaardig vertegenwoordigd. Het bestuur bestaat uit drie leden:

Nicole_Hoetjes

“Je moet zeilen op de wind van vandaag!

DID is een forse uitdaging aangegaan; het fysiek en mentaal fit houden en daarmee de inzetbaarheid vergroten van de medewerkers in onze branche. En waarom zou dat in een branche die zich kenmerkt door een uitstraling van gezondheid niet lukken.  DID biedt ondernemers en werknemers in ieder geval een (financieel) steuntje in de rug. Een prachtig platform met volop kansen. Benut ze!”

Nicole Hoetjes
Werkgeversvoorzitter DID en algemeen secretaris van werkgeversorganisatie KNDB

“Op een gezonde en plezierige manier aan het werk kunnen blijven tot aan je pensioen, daar wordt iedereen beter van. Zowel jij als je werkgever. Stichting DID heeft je daarbij veel te bieden. Van praktische tips tot en met financiële vergoedingen. Onze ambassadeur komt graag langs in de winkel om er meer over te vertellen. Ze wacht op jullie telefoontje!”

Foto 2_Kitty Huntjens

Kitty Huntjens
Werknemersvoorzitter en vertegenwoordiger namens werknemersorganisatie CNV Vakmensen.nl

Kees van Beem

“Stichting DID biedt ondernemers en hun medewerkers een steuntje in de rug. In praktische zin, bijvoorbeeld via coaching door onze ambassadeur of met de website loopbaanpleindrogisterijen.nl. Maar ook door diverse financiële vergoedingen. Ondernemers hoeven de kosten van duurzame inzetbaarheid en verzuim niet alleen te dragen.”

Kees van Beem
Vertegenwoordiger namens werkgeversorganisatie Koninklijke Nederlandse Drogisten Bond KNDB