Even voorstellen: de adviseur van stichting DID

Jantien Meeuwsen is adviseur van stichting DID. Jantien heeft meer dan 25 jaar ervaring in het drogistenvak: samen met haar echtgenoot was ze eigenaresse van uiteindelijk 5 drogisterijen. Ze weet als geen ander hoe het er dagelijks in de winkel aan toe gaat en wat er op ondernemers en hun medewerkers afkomt.

Ook Jantien heeft te maken gekregen met de gevolgen van de economische crisis en samen met haar man besloten hun bedrijf te beïndigen in 2013. Zij heeft persoonlijk ervaren hoe het is om te moeten omgaan met de druk van de economie en het afscheid moeten nemen van medewerkers bij het sluiten van een winkel. Door haar enorme ervaring en haar positieve en opgewerkte karakter is ze een prettige gesprekspartner voor zowel ondernemer als medewerkers.

Begeleiding van aanvragen financiële tegemoetkomingen

Als DID-adviseur bezoekt Jantien Meeuwsen de zelfstandige drogisterijen in heel Nederland om alle ondernemers en medewerkers te ondersteunen bij het bevorderen van duurzame inzetbaarheid. Stichting DID biedt daarnaast een breed scala aan financiële tegemoetkomingen voor werkgevers en diverse regelingen voor medewerkers. DID-adviseur Jantien Meeuwsen is uitstekend op de hoogte van alle mogelijkheden en kan zowel werkgevers als medewerkers begeleiden bij het gebruik maken daarvan.

Binnenkort ook in jouw winkel?

Jantien Meeuwsen Jantien Meeuwsen komt op afspraak bij ondernemers en medewerkers in de winkel langs. Natuurlijk houdt ze rekening met de tijden die in de winkel het beste uitkomen. Stichting DID benadert de zelfstandige drogisterijondernemers hiervoor per mail en per telefoon. Ondernemers of medewerkers die nu al geïnteresseerd zijn, kunnen een afspraak maken via 06 – 41 78 84 94 of mailen naar jantien.meeuwsen@stichtingDID.nl

Kadootje van een tevreden klant!

Wat een leuke verassing! Onlangs werd er een pakketje per post bezorgd op kantoor van DID. Bij het openmaken bleek dat het een smakelijk kadootje was die door iemand als dank voor de hulp van onze ambassadeur was opgestuurd.

De (ex-)onderneemster is op kosten van DID een omscholingstraject aangegaan en ziet nu weer volop kansen voor de toekomst!

Dit teken van waardering werd zeer gewaardeerd!

Kadootje tevreden klant